5/01/2017

Po prostu rzepak


    Marzy mi się zrobienie zdjęcia morza kwitnącego rzepaku...takiego aż po horyzont :) Jak do tej pory trafiłam na niewielkie poletko, oczywiście nie mogłam przejechać obok niego obojętnie :))










A w tym polu biegało to: ;)





   Pogoda w tym roku płata nam figle, po kilku dniach zawieruchy słoneczko znów zaczęło świecić więc aparat w dłoń i w pole! :))

Tym razem polowałam na rzepak w okolicy Zalesia Śląskiego







Podczas tego spaceru spotkałam borsuczą rodzinkę :))





4 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym poście tekstu jest jak na lekarstwo ;)) ale oczywiście dziękuję bardzo.

      Usuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to mogę stwierdzić, że jako rolnik jestem w stanie patrzeć i czytać o rzepaku cały czas. Nawet niedawno na stronie https://bielsk.eu/kraj-swiat/26528-czym-nawozic-rzepak-ozimy miałem okazję zapoznać się z tym jak i czym warto nawozić rzepak ozimy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Wojaże Słowików