9/16/2018

Kaskady Rodła i Wodospad Wisełka - wrzesień 2018

     Kaskady Rodła znajdują się w Dolinie Białej Wisełki w Wiśle, a dokładnie w Wiśle Czarne, za Jeziorem Czerniańskim.  To świetne miejsce na spacer, nawet dla osób z wózkami.



    Samochód zostawiamy na dużym parkingu przy OSP Wisła Czarne. Parking jest płatny, ale z uwagi na dość późną porę, my nie płacimy nic :))
Niebieskim szlakiem kierujemy się w stronę Baraniej Góry. Przez ok. 2,5km idziemy asfaltową drogą, dlatego wcześniej napisałam, że można się tam wybrać na spacer z wózkami. Cała dolina ma ponad sześć kilometrów długości.


    Kaskady Rodła to 25 malutkich, naturalnych wodospadów i progów rzecznych.



    Przed największym wodospadem schodzimy z asfaltu i jeszcze kawałek idziemy kamienistą drogą. To właśnie ten wodospad był moim celem. Specjalnie targałam statyw bo wymyśliłam sobie zdjęcia ... miało być mrocznie, miały być duszki, miał być klimat ;) Życie niestety weryfikuje nasze plany i nasze zdolności ;) Po wielu, wielu próbach wyszło mi coś takiego





    No cóż... :)) Cieszę się z tego co mam, trzeba nadal ćwiczyć i ćwiczyć!
Wracając do kaskad Rodła - to naprawdę fajne miejsce i chciałabym kiedyś zobaczyć je zimą. Wyobraźnię to ja mam i już widzę te białe kaskady :))

    Innym miejscem w tej okolicy, które już odwiedziłam w zeszłym roku jest Wodospad Wisełka. Wybrałam się tam ponownie żeby zobaczyć jak wygląda na początku jesieni i stwierdzam, że tak samo jak w lecie - jest piękny i malowniczy :)) Nie widziałam go jeszcze zimą :)








Tutaj też próbowałam zrobić duszki


    Załapałam się też na sesję ślubną :))




     Weszliśmy wyżej żeby zobaczyć kawałek jeziora spowitego w mgle. Trzeba przejść przez żółty mostek.


   I wspomniane jezioro




    Mam nadzieję, że kolejny mój pobyt w Wiśle odbędzie się niedługo. Kaskady Rodła i Wodospad Wisełka w zimowej scenerii...to musi być piękny widok!




2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia, o okolicy już nawet nie wspominam. Pozdrawiam. Marek B.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Wojaże Słowików