8/16/2020

Wschód słońca na Koziarzu - sierpień 2020

Pierwsze promyki słońca i mgły to duet, który nigdy się nie znudzi :)) 



    Osobiście uważam, że świat oglądany podczas wschodu słońca wygląda najpiękniej! :) Ale wstać w nocy, jechać w dane miejsce, często wdrapywać się gdzieś wyżej...dla mnie koszmar! Będąc w domu, żadna siła nie jest w stanie zmusić mnie do tak wczesnego wstawania. Co innego na wyjazdach - narzekam, marudzę, ale wstaję! :)) 

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła filmiku ;)



   Tym razem wybieramy się na wieżę widokową na Koziarzu. Pobudka o 3! chwila jazdy, czołówki na głowę i dreptanie w górę ;) Ciężko mi było...ale jak zobaczyłam wieżę to szczęście wielkie! :))



   A widoki z góry....ech...i ach... :)) Na zdjęciach innych widziałam z tej wieży Tatry, ale nie dzisiaj. Dzień budził się przepięknie, ale Taterek nie było widać. Można też liczyć na widoki Pasma Lubania, Beskidu Wyspowego czy Pienin.


















    Cudownie!!!!!!!!!! Słonko już wstało, chcemy jeszcze pochodzić po okolicy.







    Niektórzy są tak szczęśliwi...! :))) 







    Widać wieżę na Koziarzu





    Pokręciliśmy się tam chwilę, ale pora wracać na śniadanie :) Teraz przynajmniej widać drogę




    Tak minął mi poranek, pora na odpoczynek przed popołudniową wyprawą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Wojaże Słowików