4/16/2018

Kolejny sezon na działce - 2018

    Czas chyba zmienić tytuł tego bloga. Przecież podróży u mnie jak na lekarstwo. No cóż...trzeba cieszyć się tym co się ma, a ja mam nieograniczony dostęp do działki - chociaż tyle :)




    Zima w końcu odpuściła...o tak! Na to czekałam :)) Zaklinałam tą pogodę strasznie - dosyć już zimna! Działki jednak zimą nie odpuściłam - regularnie jeździliśmy karmić ptaszki :)
Pierwsze zdjęcia były robione w czasie dość silnego mrozu.






Nastąpiła zmiana - słońce coraz mocniej świeciło i zaczęło się nowe życie :))


    Znajomi pojechali w Tatry polować na krokusy... nie mogłam pojechać z nimi - żal okropny, ale co tam...jak się nie ma co się lubi...











   Zakwitły również magnolie




    Magnolie dopiero co zakwitły, a po tygodniu już się sypią :( Niesamowite jak przez tydzień zmienia się świat! Zakwitły natomiast jabłonie i inne roślinki.










cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Wojaże Słowików